25900 авторів і 91 редактор відповіли на 98952 питання,
розмістивши 129771 посилання на 81900 сайтів, приєднуйтесь!

Реклама партнерів:

Що за місце називається печерою Аялона?

РедагуватиУ обранеДрук

Ізраїльські вчені виявили недалеко від міста Рамле в Центральному Ізраїлі печеру з унікальною екосистемою. Печера абсолютно ізольована від зовнішнього світу і проіснувала в такому стані близько 5 млн. Років. Вчені вже охрестили це місце «загубленим світом». Там вдалося виявити невідомі науці види тварин - всі вони не мають очей.

Печеру дозволило виявити невеликий отвір, що відкрився при розробці кар'єру, що належить одній компанії - виробнику цементу, Nesher Industries. Воно вело на глибину в 100 м, де у вапняку відкрилася порожнину, названа «печерою Аялона». Печера з усіма відгалуженнями простяглася під землею на 2,5 км.

Місце знахідки цікаве тим, що над самою печерою зверху величезний шар крейди, що не пропускає воду, а її розміри (з урахуванням відгалужень) досягають 2,5 км. Важко уявити, щоб такі умови виявилися сприятливими для життя, проте вченим вдалося виявити там вісім нових зоологічних видів, повідомляє Science Daily.

Невідомі науці тварини - чотири прісноводних та морських ракоподібних і чотири сухопутних виду. Вони мають певну спорідненість з відомими видами, але сильно відрізняються від них, що вже підтверджено генетичною експертизою.

У печері також знайшли новий вид бактерій, які служать нижчою ланкою в харчовому ланцюжку існуючої протягом мільйонів років екосистеми і є основним поживним субстратом для інших жителів.

У всіх знайдених тварин відсутні очі. На думку вчених, це говорить про те, що еволюція мешканців печери відбувалася своїм власним шляхом.

Представники всіх виявлених видів, за винятком білого безока скорпіона, потрапили до вчених живими. Проте дослідники переконані, що в печері вони знайдуть не тільки живих білих скорпіонів, але і безліч інших унікальних видів.

«Наша знахідка - тільки початок того, що обіцяє виявитися прикладом фантастичною варіативності життя», - коментує відкриття доктор Ханан Діментман з The Alexander Silberman Institute of Life Sciences.

Розробки кар'єру над печерою, що отримала назву «Аялонская» на ім'я долини, під якою вона знаходиться, будуть припинені. Вчені сподіваються, що їм вдасться зберегти ізольовану раніше від впливу ззовні екосистему в первозданному вигляді. Проте це дуже складне завдання, адже, будучи раз порушеною, ізольована система, швидше за все, втратить свій унікальний баланс і в підсумку просто перестане існувати.

У сучасному світі, де практично кожен куточок земної кулі вже досліджено і проаналізовано, відкриття ізольованих систем з незвіданими живими формами - явище досить рідкісне. Проте в лютому цього року група американських дослідників виявила в тропічних лісах гірського району Нової Гвінеї ще один подібний «загублений світ». Місце, яке вчені назвали «Едемським садом», населяють раніше невідомі людині види тварин і рослин.

На цей раз новий світ розташований не глибоко під землею, а на її поверхні. «Едемський сад» площею приблизно 300 тис. Га розташований на схилах гір Фоджа в західній частині Нової Гвінеї. Район важкодоступний для людини, дослідники добралися туди на вертольоті.

Первозданна природа і велика кількість нетиповою для іншої частини острова флори і фауни пояснюються не тільки відсутністю людей - місцеві племена, що живуть біля підніжжя гір, не відчувають нестачі в їжі і не прагнуть освоїти території нагорі, - але й ізоляцією, в якій відбувався розвиток сотень видів рослин і тварин.

Вчені виявили в «Едемському саду» понад 20 невідомих раніше видів жаб, чотири нових види метеликів, п'ять невідомих науці видів пальм і безліч рослин, які ще належить класифікувати. Дослідники також зустрілися з шестіперой райським птахом Берлепша, що вважалася вимерлої, і декількома видами деревного кенгуру - одного з рідкісних сумчастих тварин на землі.

Джерело: ділова газета «Взгляд»

Реклама партнерів:

РедагуватиУ обранеДрук

«Що за місце називається печерою Аялона?»

В інших пошукових системах:

GoogleЯndexRamblerВікіпедія

» » Що за місце називається печерою Аялона?